Specjalista/Specjalista ds. Wsparcia Technicznego i Reklamacji
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, Wola (Praca stacjonarna)
Główne obowiązki:
- Bieżąca administracja urządzeniami przenośnymi
- Współpraca z technikami,
- Uruchamianie usług na platformie Seris
- Aktualizacja danych w aplikacjach komputerowych,
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- Rozpatrywanie reklamacji
- Wsparcie techniczne
Wymagania:
- Chęć do nauki, rozwoju i przyswajania nowych umiejętności,
- Znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,
- Mile widziane wykształcenie techniczne / informatyczne,
- Umiejętność dobrej komunikacji z otoczeniem, umiejętność organizacji pracy własnej,
- Samodzielność, komunikatywność i zaangażowanie w pracę,
Oferujemy:
- pracę w firmie będącej liderem branży na rynku polskim jak i światowym,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- przyjazną atmosferę w zespole,
- dofinansowanie do opieki zdrowotnej w Lux Med. Pakiet podstawowy jest całkowicie opłacany przez pracodawcę, wyższe pakiety są dofinansowane
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych (wynegocjowanych dla Seris) warunkach w Generali
- dostęp do bezpłatnych kursów i szkoleń dostępnych na firmowej platformie pracowniczej na EduSeris
- indywidualne konto pracownika na platformie Nais, gdzie można pobierać informacje o odprowadzonych składkach i podatkach (tzw paski), składać wnioski online, oraz pobierać zeznanie roczne pit-11
- dofinansowanie dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności (np. do zakupu leków)
- dofinansowanie do karty Multisport (miesięczna cena karty zaczyna się od 39zł)
- dofinansowanie do wakacji - do 600zł
- dofinasowanie do zakupu okularów
Sprawdź inne oferty
| stanowisko | miasto | kategoria | |
|---|---|---|---|
| Pracownik ochrony sklepu- monitoring – Śródmieście | Warszawa | Ochrona | |
| Pracownik Ochrony – monitoring – prestiżowy butik w CH Arkadia | Warszawa | Ochrona | |
| Operator Stacji Monitorowania Wideo – Warszawa, Wola | Warszawa | Operator Monitoringu |