Specjalista/Specjalista ds. Wsparcia Technicznego i Reklamacji

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, Wola (Praca stacjonarna)

 

Główne obowiązki:

  • Bieżąca administracja urządzeniami przenośnymi
  • Współpraca z technikami,
  • Uruchamianie usług na platformie Seris
  • Aktualizacja danych w aplikacjach komputerowych,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Wsparcie techniczne

Wymagania:

  • Chęć do nauki, rozwoju i przyswajania nowych umiejętności,
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,
  • Mile widziane wykształcenie techniczne / informatyczne,
  • Umiejętność dobrej komunikacji z otoczeniem, umiejętność organizacji pracy własnej,
  • Samodzielność, komunikatywność i zaangażowanie w pracę,

Oferujemy:

  • pracę w firmie będącej liderem branży na rynku polskim jak i światowym,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • przyjazną atmosferę w zespole,
  • dofinansowanie do opieki zdrowotnej w Lux Med. Pakiet podstawowy jest całkowicie opłacany przez pracodawcę, wyższe pakiety są dofinansowane
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych (wynegocjowanych dla Seris) warunkach w Generali
  • dostęp do bezpłatnych kursów i szkoleń dostępnych na firmowej platformie pracowniczej na EduSeris
  • indywidualne konto pracownika na platformie Nais, gdzie można pobierać informacje o odprowadzonych składkach i podatkach (tzw paski), składać wnioski online, oraz pobierać zeznanie roczne pit-11
  • dofinansowanie dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności (np. do zakupu leków)
  • dofinansowanie do karty Multisport (miesięczna cena karty zaczyna się od 39zł)
  • dofinansowanie do wakacji - do 600zł
  • dofinasowanie do zakupu okularów